fredag 14 maj 2010

Erotikmässan i Alvik - reportage och recention

Det började dåligt med en sur vakt och en otrevlig garderobiär samt en höjd garderobsavgift och ett TOTALT fotoförbud (alla andra år har det varit tillåtet att fota inne på mässan, men inte på scenen, i år fick man inte fota någon stans utan presslegg).
Resten av kvällen blev dock bättre, efter några öl, en nachotallrik och en show med "Chippendale" (en berömd engelsk strippteasgrupp). Shoppingen var också bra, även om jag tycker att utbudet kändes lite mindre den här gången än tidigare. Men på det hela taget så var det en bra kväll!



Jag köpte boxen med "52 weeks of naughty nigts" som jag under det kommande året kommer att recensera på samma sätt som boxen "52 weeks of romance".
Jag fiskade även "fiskdamm" för hundra kronor. I den fick jag en kombinerad massage olja/glidmedel från Duralex, en dildo med g-punktsstimulator från G- art samt en porrfilm.
De båda förstnämnda kommer att recenseras vartefter da används.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar