söndag 31 oktober 2010

Erotikmässan i Alvik

I dag är det sista dagen att besöka erotikmässan på Gamla tryckeriet i Alvik.
Jag var där när det öppnade i onsdags och tog pulsen.
Mallan, erotikmässans konferensiär
 för 8:e året i rad

 Denna gång var betydligt bättre än förra mässan, med ett stort utbud av saker att köpa och ovanligt kunniga utställare som glatt berättade om årets nyheter och alla gamla goda klassiker.

Jag besökte den alltid lika prisvärda fiskdammen. Det kostar 100kr och man får en massa produkter till ett värde av flera hundra kronor. Själv fick jag några riktigt fina fiskar:


Jag fiskar upp roliga leksaker i erotikmässans
fiskdam.

En minirabbit
En Oral sex lotion som smakar jordgubb
En unisex crystal anal/vaginal dildo (formad som tre diamanter på varandra i mjukt jelly material).

Dessa kommer framöver att testas och recenseras av min panel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar