tisdag 18 maj 2010

52 weeks of Naughty nights - vecka 1

Som tidigare nämnt så har jag köpt denna mysiga lilla låda, som innehåller 52 st lappar, 26 "for her to read" och lika många "for him to read". På varje lapp står en instruktion om något romantiskt man ska göra för den andra.
Detta är perfekt för alla om vill prova något nytt och få lite nya ideer, inspirationn och variation i sängen.
Min plan är nu att varannan vecka skriva om mitt uppdrag, och varannan vecka skriva om vad min man fick i uppdrag att göra för mig.



SPOILER VARNING!
Om ni själva vill köpa denna förtjusande lilla box, och inte vill veta innehållet innan så bör ni inte läsa detta.

uppdrag:
5 days of seduction
Jag ska förföra min man under denna vecka. Jag ska börja med att skicka ett sexigt meddelande som lovar en natt han aldrig kommer glömma, sedan ska jag följa upp det med att varje dag komma med lockande förslag och möjliga ideer.

Kommentar:
Detta är precis samma uppdrag som första veckan av "52 weeks of romance". Så vi blev lite besvikna, vi hade hoppats på lite mer "naughty". Åter igen får vi hoppas att detta bara var en mjukstart och att uppdragen kickar igång lite mer i fortsättningen.

Om ni vill läsa mer om produkten eller köpa den så kan detta göras på vuxen.se

2 kommentarer:

  1. I love sex intimleksaker.com

    SvaraRadera
  2. http://www.levitrabutiken.com - Har du problem med att få penis att stå - kolla in den här shoppen

    SvaraRadera