måndag 17 maj 2010

52 weeks of romance - vecka 5



SPOILER VARNING!
Om ni själva vill köpa denna förtjusande lilla box, och inte vill veta innehållet innan så bör ni inte läsa detta.

uppdrag:
Den här veckan ska jag planera en romantisk middag för två. Sedan ska jag frästa honom med ett snabbt samtal där jag talar om att jag har en överaskning planerad för honom. Jag ska laga hans favorit mat, ha tända ljus och stämningsfull musik tills när han kommer. Jag ska också klä mig på ett sätt som "lockar hans medvetande".

Kommentar:
Åter igen ett ganska bra uppdrag. Min man är bortrest tills på fredag, så jag har hela veckan på mig att planera. Hemmagjord pasta kanske kunde vara något?

Om ni vill läsa mer om produkten eller köpa den så kan detta göras på bland annat vuxen.se5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar