torsdag 25 november 2010

52 weeks of naughty nights - vecka 11

SPOILER VARNING!
Om ni själva vill köpa denna förtjusande lilla box, och inte vill veta innehållet innan så bör ni inte läsa detta.

Uppdrag:
Den här veckan så ska jag planera en liten skattjakt runt i huset för min älskling. Kanske med ett par sexiga trosor som hänger redan på ytterdörrens handtag. Sedan en liten ledtråd i hallen som leder honom vidare. Jag tänkte kanske köpa någon ny rolig leksak att gömma som han måste hitta på vägen till den riktiga skatten - mig!

Kommentar:
Här gäller det att vara kreativ. Detta är ett uppdrag som man måste hänge sig ordentligt åt för att det ska bli riktigt bra, på gott och ont.
Men jag tycker att detta är en riktigt bra vecka, kul och lite annorlunda.


Om ni vill läsa mer om produkten eller köpa den så kan detta göras på vuxen.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar