onsdag 14 april 2010

Min mans recept för kvinnor med mens

Min man har ett fantastiskt recept för en kvinna med mens, detta tänker jag nu delge till er. Använd det med vördnad.

Leos recept för en kvinna med mens

Du behöver:
kvinna med mens
1 säng
1-flera Disney filmer
mycket av kvinnans favorit chocklad
1 tom 1 och en halv l petflaska
1 vattenkokare
en halv l kokande vatten
1 l varmt kranvatten
1 tjock stor stickad socka
eller
1 vetekudde

Så här gör du:
Du tar kvinnan med mens i fråga och placerar henne i en säng (var noga med att stoppa om henne och se till att hon ar det mysigt). Sätt därefter på en Disneyfilm och ge henne lite av hennes favorit chocklad (se till att ställa fram lite i taget annars tar allt slut på 30 sekunder). Häll i 1 l varmt kranvatten i petflaskan, koka upp en halv l i vattenkokaren och häll i den i petflaskan (häll försiktigt så att det kokande vattnet blandas med det andra vattnet, annars kan petflaskan smälta så att den börjar läcka). När den är fylld skruva på korken. Placera den varma flaskan i en den tjocka sockan (eller flera om det skulle behövas så att den blir mjuk och inte så het att man kan bränna sig). Ge denna till kvinnan med mens för att värma magen. Värmen lindrar mensvärken. Det går också att använda en vetekudde om man har en, men jag tycket att en petflaska är bättre.

*Detta är inte en vetenskapligt beprovad metod, men enligt mina privata undersökningar så fungerar det bra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar